17 Temmuz 2022 Pazar

Geforce oyununa hazır sürücüyü indiremiyorum

Geforce oyununa hazır sürücüyü indiremiyorum

geforce oyununa hazır sürücüyü indiremiyorum

 · 1 Ağustos #1. GeForce Experience ile indirilen Nvidia sürücüsü nereye iniyor? Format atacağım için tekrar indirmek istemiyorum. Konu güncel  · shellxefi. Yönetici. Moderatör. Derextuces dedi ki: arkadaşımda aynı ekran kartı var o en son sürümü kullanabiliyor ben neden indiremiyorum onu anlayamadım. Onun ki farklı bir NVIDIA GeForce GT 'dur. Hepsinin donanım kimliği  · Arkadaşlar ekran kartım Ti. Kendi kutusundan çıkan CD'yle kurulum yaptım. Sonra yeni güncelleme olduğunu gördüm. Ben de indirmeye çalışıyorum. İnmiyor. Acaba sorun nedir yardımcı olursanız sevinirim



Sürücü Güncellemeleri ve Optimum Oyun Ayarları | NVIDIA GeForce Experience



Forumlar Yeni mesajlar Cevaplanmamış konular Forumlarda ara. Sözlük Anasayfa Gelişmiş Arama. Medya Yeni medya Yeni yorumlar Medya ara. Neler yeni Yeni mesajlar Yeni medya Yeni medya yorumları Son aktiviteler. Teknoloji Haberleri. Giriş yap Kayıt ol. Neler yeni Ara Ara Her yerde Konular Bu forum Bu konu. Sadece başlıkları ara, geforce oyununa hazır sürücüyü indiremiyorum. Ara Gelişmiş Arama Yeni mesajlar. Cevaplanmamış konular. Forumlarda ara. Giriş geforce oyununa hazır sürücüyü indiremiyorum. Kayıt ol. Install the app. Bize ulaşın. Kapat Menü. Forumlar Donanım Donanım Sorunları ve Çözümler. JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin. Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.


gt driver sorunu. Konuyu başlatan Derextuces Başlangıç tarihi 26 Kasım Bu konuyu okuyanlar. Toplam: 0 Kullanıcı: 0, ziyaretçi: 0. Derextuces Asistan. Katılım 4 Nisan Mesajlar Reaksiyon puanı 31 Puanları 28 Yaş arkadaşlar gt bi ekran kartım var güncel bi sürüm kurunca uyumlu değil diyor bazı yerlerde araştırdım en fazla EFI Shell shellx efi Yönetici. Katılım 9 Ağustos Mesajlar 16, Çözümler 17 Reaksiyon puanı 17, Puanları Yaş Derextuces dedi ki:. Genişletmek için tıkla EFI Shell dedi ki:. Donanım kimliğiniz yok çünkü eklesende değişmiyor. Maalesef eski sürücü kullanmak zorundasınız. bi şekilde yapamammı windows 10 yapsam mesela olurmu? Hayır, olmaz. NVIDIA Corporation'nın problemi o. arkadaşımda aynı ekran kartı var o en son sürümü kullanabiliyor ben neden geforce oyununa hazır sürücüyü indiremiyorum onu anlayamadım. Cevap yazmak için kayıt ol veya giriş yap. Benzer konular D. Derextuces 12 Aralık Donanım Sorunları ve Çözümler.


Cevaplar 14 Görüntüleme Nvidia "Windows Sürümü ile Uyumlu Değil" Sorunu. Nihat Tufan 8 Mart Sürücüler ve Güncellemeler. Cevaplar 3 Görüntüleme Nvidia GT Oyun Sorunu. BurakRose 16 Nisan Donanım Sorunları ve Çözümler. Cevaplar 2 Görüntüleme GT m 2gb yüklenmeme sorunu. Im Nova 25 Aralık Donanım Sorunları ve Çözümler. Bilgisayarım valorantı kaldırırmı? Kaldırırsa donarmı? Valodeneme 19 Aralık Online Oyunlar 2. Cevaplar 44 Görüntüleme 5K. Paylaş: Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp E-posta Paylaş Link. Son mesajlar, geforce oyununa hazır sürücüyü indiremiyorum. Soru Bilgisayarımı güçlendirmek için neler yapabilirim?? Donanım Tavsiyesi. Soru Doktorları öldüren darp edenler, kalacak mı doktorların eline pandemi patladı 7 kişi En son: OzkanK.


Yardım gta 5 6 yıldız aranma seviyesi nasıl yapılır? Grand Theft Auto. Soru en iyi lga işlemcisi hangisi?




Fix: GeForce Game Ready Driver Installation Failed on Windows 10/11

, time: 2:20





Driverı indiremiyorum | blogger.com Forum - Türkiye'nin en iyi teknoloji forumu


geforce oyununa hazır sürücüyü indiremiyorum

 · NVIDIA bugün, için yeni NVIDIA Game Ready Sürücüsünü oyunculara sundu. Aynı zamanda üç yeni VR oyununu için de hazır; Batman: Arkham VR, Rick and Morty: Virtual Rick-ality ve Wilson’s Heart.. Warhammer 40, Dawn of War 3 oyuncuları bu sürücüyü kullanmak isteyeceklerdir zira lansman gününden önce kullanıma sunulan NVIDIA Game Ready  · Anasayfa/İnceleme/Oyunlar/ GeForce NOW’da Oyuna Hazır – Muhteşem bağımsız yapımlar. Oyunlar GeForce NOW’da Oyuna Hazır – Muhteşem bağımsız yapımlar. admin 19 Aralık 0 96 1 dakika okuma süresi  · Windows 10 Home 64 bit kullanıcısıyım. NVIDIA GeForce ekran kartını kullanıyorum. Battlefield V açık betasına katıldım ve indirdim. Oyunu açmak için güncel NVIDIA sürücü sürümü () gerekiyor. Bu sürüme güncelleyemiyorum, çünkü "Bu NVIDIA grafik sürücüsü, Windows'un bu sürümüyle uyumlu değildir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder